'62 Porsche 356 S
Klasyczna 356 w pełnej okazałości. Model 356B z połowy roku 1962 otrzymał nowy typ nadwozia - wyróżniają go podwójne kratownice na pokrywie silnika, zewnętrzny wlew paliwa na prawym przednim błotniku, jak taże większe okna. Samochód wyposażony został w czterocylindrową jednostkę napędową typu bokser, o pojemności 1,6 litra i mocy 75 koni mechanicznych (numery silnika zgodne z nadwoziem). Oryginalnie w kolorze Silver Metallic.
Składanie
Skrupulatnie kompletujemy i przygotowujemy wszystkie niezbędne detale, które czynią 356 tak pięknym autem.
Prace mechaniczne
Pomimo stosunkowo prostej konstrukcji, Porsche 356 wymaga nie mniej atencji od strony prac mechanicznych, niż jego następcy. Kompletna odbudowa oznacza rozłożenie każdego układu na części pierwsze, a następnie po niezbędnych pracach, złożenie do stanu fabrycznego.
Prace blacharskie
Odbudowa nadwozia Porsche 356, pomimo jego prostej konstrukcji, wymaga dużej ilości precyzyjnych prac blacharskich. Nadwozie 356-tki nie było fabrycznie pokrywane powłoką ochronną, co widać po zaawansowanej korozji nadwozia. Pozornie dobrze zachowane Porsche 356, dopiero po piaskowaniu newralgicznych punktów ukazuje ogrom prac, jakie będą niezbędne, by auto wróciło spowrotem na drogi.
Rozbieranie
Dopiero przy rozebraniu auta na części pierwsze można dość precyzyjnie określić jego rzeczywisty stan. Ta 356 będzie wymagała dużo prac, jednak jej kompletność znacząco ułatwi proces odbudowy.
Stan wyjściowy
Auto jest w stanie ogólnie dobrym. W większości kompletne, wiele detali jest nowych. Nadwozie oraz tapicerka wymagają odbudowy, jednak egzemplarz ten umożliwia odbudowę do stanu bliskiemu fabrycznemu. Silnik, zawieszenie oraz skrzynia biegów zostaną rozebrane na części pierwsze i odbudowane od podstaw.
Google+